Saturday, June 2, 2012

De ce il voi vota pe Nicusor Dan si de ce voi candida la primaria sectorului 6 la viitoarele alegeri!

In primul rand vreau sa ii felicit pe toti cei care s-au oferit voluntari pentru Nicusor Dan. Faptele si atitudinea de care ati dat dovada in aceasta campanie sunt la fel de marete ca cele ale lui Nicusor Dan.
A mai trecut o saptamana, suntem pe ultima suta de metri si daca nu v-ati hotarat pana acum pe cine sa votati ca primar general inseamna ca fie nu va pasa de ce se va intampla in Bucuresti (ceea ce e foarte urat din partea celor care stau in Bucuresti), fie candidatii nu v-au castigat increderea.
Eu m-am hotarat sa il votez pe Nicusor Dan ca primar general. In primul rand pentru ca in permanenta am avut impresia ca s-a nascut in Bucuresti la cat de multe a facut pentru acest oras, ca mai apoi sa aflu ca provine din jud. Brasov - Fagaras. Pentru mine el e bucurestean. Din partea mea, nu a facut destule pentru Bucuresti, dar el a facut destule pana acum fara sa aiba vreo pretentie si fara sa promite lucruri desarte populatiei. A facut, el nu a vorbit. A lasat faptele sa il recomande, nu oamenii din spate, nu o functie precedenta si in niciun caz chestii de genul "voi aspira strazile".
Un alt motiv pentru ca il voi vota pe Nicusor Dan este acela ca pana si cei care il ajuta in campania sa electorala sunt educati!!! DA, o zic eu! El nu angajeaza pentru campania sa electorala ci primeste voluntari care vor sa ajute! Ei nu impart pliante ca asta le e job-ul, ei impart pliante pentru ca vor sa informeze populatia Bucurestiului! Mi-au lasat impresia ca ei fac asta din placere, nu din obligatie, o fac pentru o cauza buna si asta se simte. Sunt absolut sigur ca o parte din voturile pe care le va primi Nicusor Dan sunt castigate de voi.

Astazi m-am hotarat ca la viitoarele alegeri, in cazul in care nu se schimba nimic in sectorul 6, sa candidez pentru primarul acestuia. Ce Poteras? Ce Manescu? Ce Eftimie? Ce Tomescu? RADU GRECU! Cristian Poteras are acelasi discurs ca toti cei care vor sa mai castige un mandat: "Vreau sa continui ce am inceput". In conditiile in care este primarul Sectorului 6 inca din 2004 si te-ai gasit sa ai proiecte abia in ultimul an, atunci cand si-a dat seama ca mai are un an pana la alegeri, in conditiile in care in 2011 fusese dat in judecata pentru retrocedarea ilegala a 6 terenuri din Bucuresti a caror valoare totala ajungea la 58,2 milioane de euro. Proiectele de care vorbeste el ca vrea sa le continue, metrou in Drumul Taberei, reabilitarea termica a 600 de blocuri din sectorul 6, acestea pot fi continuate si vor fi continuate si de urmasul sau.
Sectorul 6 se bucura de singura insula din Bucuresti! Insula Lacul Morii este un proiect comunist care trebuia sa faca din aceasta una din cele mai atractive locatii din zona, insa nimeni nu a dorit sa se mai implice in amenajarea insulei si aceasta a intrat in paragina. Acum cativa ani, insula s-a bucurat de vizita unui numar record de cetateni, atunci cand acolo s-a tinut Coke Live, festival la care Prodigy a poposit. Deoarece traseul meu de alergat ma duce pana acolo, am observat un morman mare de gunoaie care sta si sta de ceva timp acolo. Acum 3 saptamani am sesizat pentru prima data autoritatile despre aceste gunoaie si am primit un raspuns linistitor: "multumim pentru sesizare, ne ocupam imediat de aceasta problema". Pentru ca nu s-a intamplat nimic si gunoaiele stateau si se imputeau acolo, am fost la ADPDU6 cu intentia de a mai face o sesizare dar am primit raspunsul socant: "nu tine de responsabilitatea noastra"!!! si nici nu au vrut sa imi zica a cui responsabilitate este. Astazi am oprit doi politisti locali care erau pe scuter si patrulau pe dig si le-am adus la cunostinta de gunoaiele de pe insula iar acestia mi-au spus franc: "nu esti primul care ne spune de ele, le-am vazut si noi, am vorbit cu seful de la ADPDU6 si acesta ne-a trimis la plimbare!". Astazi cand am ajuns la insulita, m-am oprit din alergat si am luat in spate un sac de gunoi si l-am carat pana la primul tomberon din parcul Crangasi. E responsabilitatea mea de bucurestean care iubesc acest oras sa fac asta! Cum Nicusor Dan a preluat initiativa, asa voi face si eu!

Un Bucuresti mai curat incepe cu mine si se termina cu tine!

0 comments: