Thursday, June 21, 2012

Năstase are stofă de sinucigaș?

Răspunsul este NU! Năstase nu arată a om dispus să își i-a viața pentru doi ani de închisoare. Asta e părerea mea. Din toată treaba asta cel mai dezamăgit a ieșit tata. L-am văzut în seara asta mai dezamăgit decât atunci când naționala Romaniei ratează o calificare, mai dezamăgit decât atunci când pierdem la tenis, handbal, box sau JO. L-am văzut mai dezamăgit decât a fost atunci când i-am spus că nu vreau să rămân în USA și că vreau să mă întorc în țară. Ceaușescu, Iliescu și Năstase au fost preferații lu' tata și acum se simte probabil trădat de Năstase pentru că a recurs la un asemenea gest. Îmi pare rău pentru tata dar personal nu cred o iotă din teatrul jucat de cei din clasa noastră politică. Pentru că noi românii ne pricepem la fotbal și politică indiferent de domeniul în care activăm, vreau să zic și eu ce cred despre cele întâmplate în această seară. În primul rând mă dezic de atitudinea deloc omenească pe care au avut-o unii pe rețelele sociale. În al doilea rând mă dezic și de teatrul fals practicat de Crin Antonescu care a declarat:
"E o noapte groaznica, eu pot sa spun ca din noptile de 13-15 iunie '90 n-am mai trait o noapte asa de cumplita. Ma tem ca se intoarce o pagina sau se deschide o pagina noua si tare urata din viata publica din Romania...Sunt uimit si coplesit de cat de intensa poate sa fie ura si stupiditatea unor oameni care dupa 8 ani, 10 ani de cand Adrian Nastase a incetat sa mai fie la putere il urasc canibalic, exista oameni care pe posturi de televiziune in seara asta, dupa ce Nastase s-a impuscat, jubilau. Asta este dincolo de politica, dincolo de justitie, este pur si simplu o salbaticie si un fanatism foarte rau prevestitoare"
Eu personal cred că Adrian Năstase a recurs la acest gest deoarece: pentru a scăpa de doi ani de închisoare, mi se pare destul de plauzibil să recurgă la un asemenea gest astfel încât avocatul să poată invoca faptul că Năstase nu este în toate capacitățile mintale și dacă ar ajunge la închisoare ar putea încerca iarăși să se sinucidă, așadar, o soluție mai bună ar fi arestul la domiciliu sau eventual internarea într-un centru specializat unde poate fi supravegheat. Asta e părerea mea, e posibil să mă înșel sau e posibil să nu.
Indiferent care va fi deznodământul, trebuie să recunoaștem ca Adrian Năstase e un om dichisit. Chiar dacă e pe targă, el vrea să fie la modă și să arate bine, proaspăt bărbierit și fular de la Burberry să-i mascheze gaura din gât. (vezi poza)

0 comments: