Monday, June 25, 2012

Un weekend petrecut cu femeile pe Mătăsari

Dacă nu ar fi fost ploaia de azi dimineață, ar fi fost două zile foarte reușite pe Mătăsari dar chiar și așa, festivalul "Femei pe Mătăsari - ediția a II-a" a fost foarte interesant. În ambele zile, sămbătă din căldurii iar duminică din cauza ploii, lumea s-a adunat pe Mătăsari abia în a doua jumătate a zilei.



Din punctul meu de vedere, ca voluntar pentru MaiMultVerde în acest weekend, festivalul nu a fost din cale afara de profitabil însă a fost un câștig pentru toți cei care au participat. Am rămas cu un gust foarte dulce după festivalul ăsta și mi-am reamintit de unul din motivele pentru care îmi place să fac voluntariat și anume: cunoști oameni mișto. Cunoști oameni care sunt familiarizați cu conceptul de freelancer și îl apreciază, oameni care chiar sunt preocupați de existența problemelor sociale și sunt dispuși să pună umărul la soluționarea acestora. Oameni care îmbina utilul cu plăcutul și încearcă să își valorifice hobby-ul. Conferințele AVON cu tema "Violența asupra femeii" și Campania Respectului. O altă chestie foarte mișto a fost romanian papergirl.
Din multitudinea de evenimente de care s-a bucurat festivalul de pe Mătăsari, cum ar fi concertele, piesele de teatru, catwalk-ul sau cross-ul caritabil de 250m pe tocuri care apropo a fost incredibil de amuzant, cea mai interesantă treabă mi s-a părut 'discuții feministe' avut loc azi de la 4pm până la 6pm. Cred că la o astfel de discuție trebuie să participe orice femeie măcar o dată și este destul de utilă pentru bărbați și de aceea am două mesaje: o feministă nu este o men hater și femeia care e abuzată fizic (de soț, iubit, tată sau frate) dar tace abuzează la randul ei de ea iar cel ce abuzează fizic o femeie nu poate fi numit bărbat!  Cu această ocazie, sugerez femeilor care au fost sau încă sunt abuzate fizic, să intre în contact cu Agenția Împreună pentru a primi cele mai bune sfaturi și suport moral pentru soluționarea problemei.
Acestea fiind spuse, de mâine sunt la mare timp de o săptămână așa că urați-mi vreme bună :D

0 comments: