Tuesday, June 26, 2012

Când n-aș lua autostopul

Am plecat ieri dimineață de acasă cu gând de mare. Am mers la intrarea pe autostrada soarelui cu un semn "la mare" și am început să aștept. Mașini care au trecut pe lângă mine au fost destule...ma uitam la ele și îmi imaginam ce mișto ar fi fost să mă ia un mini sau o broscuță, un bmw-uț sau un merț măcar. Adică să ajung repede și comfortabil.
Văd la un moment dat un trabant sau ladă nu știu exact ce era dar ideea e că se apropia de mine foarte încet și îmi lăsa impresia că va opri pentru mine. Ea de fapt mergea cu viteza ei maximă :))
Ei bine ăsta e cazul în care eu aș refuza mașina, decât să ajung acolo în 6-7 ore cât cred că face el, mai bine aștept următoarea ocazie.
Până la urma a oprit un tip cu ford care mergea la bulgari și m-a lăsat fix în vamă. BLANĂĂ!
Deși am stat și m-am gândit la un alt caz în care aș refuza mașina, nu am reușit să găsesc nimic, dar e timp destul toată săptămâna hahaha

0 comments: