Thursday, September 20, 2012

Stai la colț de Facebook și cerșești like-uri?

simt că se apropie momentul în care îmi voi lua la revedere de la toți 'prietenii' mei buni de pe facebook și îmi voi închide contul pentru că deja e prea mult.
observ prea multă cerșeală pe toți pereții. nu am nimic cu cei care sunt activi sau foarte activi pe facebook dar mă deranjează teribil când îi văd că postează tâmpenii doar doar mai primește și el/ea un like. era la un moment dat o tipă în lista mea care cred că își setase să renunțe la câte un articol vestimentar de pe ea la fiecare 10-20 de like-uri. și de penibile ca ea s-a umplut noul hi5 și astfel si news feed-ul meu. dar am avut grijă și am trecut la ștergeri masive din listă și astfel s-a mai calmat treaba. 
dar acum observ altceva: paginile de facebook ale ziarelor și revistelor noastre, posturilor tv și radio-urilor au adoptat o strategie de cerșeală de like-uri și share-uri de zici că e baba aia din tramvaiul 41 care îți vorbea frumos și îți ura de bine până cobora din tramvai, după care îți umplea frigiderul de cârnați.

'dă like și share dacă vrei să bată steaua', 'dă like dacă vrei să să-l vezi în viață pe michael jackson' 'dă share dacă vrei să nu mai existe cancer'. bă fraților da v-ați tâmpit de tot? și surpriză sau nu dar sunt destui care dau share ca să nu mai fie cancer, HA!
știu, se dorește o promovare cât mai puternică, care să ajungă cât mai departe, să aibă un reach cât mai mare, dar am văzut alte pagini care ating acest target și reușesc să își păstreze și demnitatea. unii muncesc frumos și câștigă bine, alții cerșesc și câștigă și mai bine, cam așa e treaba asta.
cât despre pipițele care se dezbracă pe facebook am impresia ca ele își scot 'calitățile' la vânzare să ajungă și ele prin bambu sau chabu, prin bellagio sau vreun quattro fromaggi-o. sell out records!

0 comments: