Thursday, September 27, 2012

mulți grecu mai suntem

de mic mi-a plăcut numele meu de familie. e impunător, ușor autoritar, are rezonanță, e perfect! când mai pui și-un radu și un vladimir lângă grecu parcă e prea de tot. mi s-a tot spus și recunosc, am nume frumoase :)
când eram mai mic, credeam că familia mea e singura cu numele grecu. în generală mai era un grecu în școală și ăla era fratimiu, acceptăm. ajung în liceu și mai aflu că la altă clasă mai este un grecu și nu era fratimiu. dezamăgire mareee dar na am trecut peste că deh mai e un grecu, nu e o crimă. aflu că omul de la divertis e tot grecu,  știrista de la antena 1 e tot grecu și apare afurisitul ăsta de facebook care îmi arată că pe lângă faptul că mai sunt și alți grecu, am descoperit că mai sunt și radu grecu în țara asta, s-a dus dracului unicitatea numelui.
dar fiți atenți băi ăștia radu grecu care mai sunteți prin țara asta și peste hotare: poate că avem noi același nume dar tot eu sunt mai (cu) blană!

0 comments: