Monday, September 24, 2012

Office mail

îmi place când primesc pe mailul de office pe lângă mailuri legate de business și mailuri funny. la fostul loc de muncă ieșisem din circuitul ăsta dar acum, de când cu schimbarea job-ului, am revenit în branșă.
știi prea bine despre ce vorbesc. sunt mailurile alea care atunci când ai treabă sau aștepți cu sufletul la gură un răspuns de la client și primești un astfel de mail (mai tot timpul e aceeași persoană sender-ul) te enervezi că te-a deranjat și îți vine să-i fuți peste cap un laptop plin de mailuri de la el, toate cu tâmpenii.
și aceleași tâmpenii, în altă zi, o zi slow de data asta, te fac să râzi de te ia dracii. cinste celor care își asumă rolul ăsta într-o companie, rolul de a-i mai destinde și de a-i face pe ceilalți să mai scoată capul din rahaturi. în cazul ăsta, cinste ție laurențiule, să fii iubit :D
nu am mailurile voastre și nici nu e stilul meu, dar vreau să vedeți și voi asta:

în condițiile în care sefii mei sunt coreeni, vă imaginați ce amuzant mi s-a părut clipul :)

0 comments: