Monday, October 1, 2012

o plimbare cu pegy

pegy & seli
pegy e cea mai nouă domnișoară din viața mea. pegy e roșcată, e foarte tânără dar de modă veche. pegy m-a cucerit de la prima noastră întâlnire, cred că a fost dragoste la prima vedere. am avut norocul să mai ies cu o domnișoară asemănătoare pe vremea când eram în state și sunt extrem de bucuros că mi-am ascultat instinctul și am cumpărat-o pe pegy. stați linistiți, nu am ajuns să cumpăr femei. dar despre pegy nu pot vorbi ca despre o bicicletă oarecare pentru că este mult mai mult decât atât. șaua ei mă face să mă simt în largul meu, coarnele sunt ca două mânuțe gingașe cărora nu ai vrea să le mai dai drumul. mersul ei este galant, grațios și întoarce privirile tuturor. când stau la semafor toți ochii sunt pe ea, când merg pe stradă mă claxonează lumea ca să-mi complimenteze partenera. offf pegy dragă, dacă ai ști ce bucuros sunt că te-am cunoscut...
sâmbătă am fost la plimbare cu ea. din crângași până în domnești am făcut cam o oră și ceva. a fost senzațional. pentru mine drumul până în domnești a fost cum e pentru un șofer o plimbare până la brașov cu serpentine și toate cele.
eu am învățat să merg pe bicicletă pe un pegas și de vineri de când mi-am luat-o, am auzit deja 4 persoane spunându-mi același lucru: "când eram mic/ă, tata mi-a cumpărat un pegas și m-a învățat să merg pe bicicletă, ce vremuri...".
pegasul s-a rebranduit (site și facebook), revine în forță și acum poți și tu la rândul tău să-ți înveți copilul sau nepoțelul/nepoțica să meargă pe bicicletă folosind căluțul înaripat.

0 comments: