Friday, October 19, 2012

Anca Duma. sau cum să-ți începi ziua zâmbind

eu nu știu cine e Anca Duma. nu o cunosc personal, nu știu ce îi place și ce nu. ba nu, mint, de fapt știu că-i place să zâmbească. știu că-i place să-și înceapă fiecare zi cu zâmbetul pe buze. îmi place de Anca din punctul ăsta de vedere. îmi place de atitudinea ei de fapt. îmi place că se implică în acțiuni caritabile și că-i place voluntariatul. după cum am mai spus-o, nu o cunosc personal și nici nu cred că e nevoie. este în lista de prieteni de pe facebook și ieri, printre toate postările care mai de care mai neinteresante, am dat peste o postare de-a ei cu apariția ei la tv în care vorbește despre zâmbet și despre voluntariat (merită urmărit).
În fiecare zi, ea urează bună dimineața întregii liste de prieteni. vrea să pună zâmbetul pe buzele noastre. mulțumim Anca pentru asta, îți mulțumesc eu în numele celor care nu au făcut-o încă.

ps: pentru mai multe motive de a zâmbi, puteți vizita blogul Ancăi: www.ancaduma.ro

0 comments: